Re: zitje flevo-basic/batavus-relaxx

>Heeft iemand ervaring met het zitje van Flevo-Basic of Batavus-Relaxx ?
>
>Hoe is het comfort?
>Hoe is de levensduur ?

Het stoeltje bevalt mij prima, het gaat om een Flevo-Basic. Ook na meer als
100 km op een dat blijft ie lekker zitten, en dat met de natte rug is op
deze stoel beter dan op menig andere ligfiets.
Prima comfort dus.

De levensduur. Na 20 maanden nog steeds een prima stoeltje, en ik heb ook
niet het vermoeden dat het snel minder zal gaan worden. Ik heb wel het idee
dat het stoeltje lekkerder is gaan zitten. M.n. het rugdeel is meer naar
mijn rug gaan staan.