Re: zitje flevo-basic/batavus-relaxx

> Heeft iemand ervaring met het zitje van Flevo-Basic of
> Batavus-Relaxx ?

Ik heb sinds een paar maand een Flevo-Basic.

> Hoe is het comfort?

Wat mij betreft erg goed. Als je even moet uitrusten tijdens een
fietstocht, dan is dat zeker niet vanwege het stoeltje, maar meer
om dat je te snel wilt fietsen (en het begint te voelen in je benen
;-).

> Hoe is de levensduur ?

Nu nog maar 250 Km met deze fiets er op zitten, dus daar kan ik
nog niet veel over zeggen. Het viel afgelopen weekeinde wel op dat na
een fietstocht de rugzitting (het gaas aan de bovenkant) een beetje
was doorgezakt, maar daar tijdens het fietsen was me dat niet
opgevallen en had ik er geen last van. En hij ventileert goed, een
flink pluspunt wat mij betreft.

> Groeten ,
> Herman Hendrix,
> Baarn