Re: Go-One vragen

Wat een rare fiets die Go One:

>Regen is nog een ramp de
>ruit gaat van binnen beslaan en een ruitenwisser of ander oplossing is
>nodig.

>Op dit moment kort gezegd geen, hooguit een paar bidons en een pakje
>brood.

Als ik een dichte fiets koop wil ik er een die zo veel mogelijk de
kwaliteiten van een auto benaderd (snel, te gebruiken onder alle
weersonstandigheden & lekker veel bagagemogelijkheden).

Hoewel die er erg leuk uit ziet kan ik me niet voorstellen dat er veel
behoefte aan zo'n fiets is, zeker niet gezien het prijskaartje (deelt dus
ook een nadeel met de auto....)

Rene
---
http://www.xs4all.nl/~voorburg/