Re: ligfiets-vliegtuigbagage

Heidi Boer wrote:

> Deze zomer wil ik weer naar Ierland, maar: ter plekke een fiets huren
> terwijl je zelf een comfortabele fiets thuis hebt staan waar je nooit
> zadelpijn op krijgt, ... dat moet toch anders kunnen.
>
> Op Schiphol kun je een fietsdoos kopen, maar die is natuurlijk afgestemd
> op een rechtop-fiets.

~knip~

Ook ik wil graag naar Ierland op fietsvakantie dit jaar, maar wil dat
uit milieuoverwegingen per boot gaan doen. Nu kan ik oversteken naar
Engeland, naar de andere kant ervan fietsen en weer de boot pakken naar
Ierland. Het schijnt echter zo te zijn dat er vanaf Frankrijk of Belgie
een rechtstreekse verbinding is met Ierland. Wie kan me daar meer over
vertellen?

Danny.