Challenge focus

Na aangestoken te zijn door een collega, ben ik me nu aan het oriŽnteren op
de aanschaf van een ligfiets. Ik fiets dagelijks (mits het weer redelijk
is) tussen werk en woonplaats, 63 km per dag. Momenteel doe ik dit op een
simpel rechtopfietsje met wel 3 (!) versnellingen, maar ik ben dus op zoek
naar iets efficiŽnters en snellers, vandaar.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Challenge Focus. Deze is in drie
uitvoeringen verkrijgbaar, te weten de Tour, de Sport en de Comfort. Zelf
lijkt me de Sport uitvoering voor mij het interessants (onderstuur).

Wie heeft er ervaring met bovengenoemde fietsen en wie kan me vertellen of
dit een goede keuze is?

Ben Caris.