Re: TKG:poly zitting

boy & renee schrieb:
> Soort:	Te koop gevraagd
> Kop:		Polyester zitting
> Van:		Boy Bakhuys
> Email:	naxos.bore at net.HCC.nl
>

> Wie heeft voor mij een (of meerdere) gebruikte polyester zitting(en)
> te koop? Staat, beschadigd en/of incompleet niet belangrijk. Ik ben
> ook nog op zoek naar een brackethuis die om een 40x40 profiel past a
> la flevobike (Kunststof, aluminium etc). Als laatste ben ik op zoek
> naar iemand die me wat over de JOUTA driewieler kan vertellen en/of
> er eentje te koop heeft, al dan niet kompleet en of beschadigd. Graag
> [...]
Hoi,

ik heb je email gelezen. Je vraag over de Jouta zou ik moeten kunnen
beantwoorden: In Nijmegen werd (2 maanden geleden)een Jouta 3 driewieler
aangeboden. Hij was al wat ouder maar rijdbaar. Het klepje van het achterbakje
was zoek, maar toen ik op bezoek ging om te kijken zei de eigenaar dat dit
klepje bij Flevobike te krijgen zou zijn. Er werd 1000,- voor gevraagd. Ik heb
uiteindelijk niet gekocht. Als je echt geinteresseerd bent, kan ik op zoek gaan
naar het adres. Laat maar even weten.

Je bent op zoek naar zitjes. Weet je daar wat van? Ik heb nl. een frame gekocht
en ben op zoek naar een goed zitje (hout?) weet je waar die te krijgen zijn?

groet Joop Bons