Re: challenge focus (#273)

Ben Caris schreef:
-knip-
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Challenge Focus. Deze is in drie
uitvoeringen verkrijgbaar, te weten de Tour, de Sport en de Comfort. Zelf
lijkt me de Sport uitvoering voor mij het interessants (onderstuur).
-knip-

Zover ik weet zijn de Sport en de Comfort nog niet officieel uit. Om te weten wanneer ze uitkomen,  moet je
Paul Voerman van Challenge even bellen (op de fietsRAI?). De Sport lijkt sprekend op de Twister en de Comfort
op de Wizard (knik in frame). Beide fietsen zien er uit als een luxe variant van de Twister en de Wizard. Ze
zijn echter een stuk goedkoper. De kwaliteit van de fietsen zal wel zeer goed zijn en te vergelijken met de
andere fietsen van Challenge.

Ben, ik ben ook wel benieuwd wat je onder "redelijk weer" verstaat. Met dagelijks 63 kilometer naar je werk
fietsen ben je misschien niet Nederlands recordhouder, maar je behoort wel tot de top lijkt me.

Groet,

Bert Gazendam