Re:Ierland

In de zomer kan je met Scandinavian Seaways van IJmuiden naar
Kingston-upon-Hull. Als je daar 'dwars over' fietst kan je mooi Hadrian's
Wall volgen (Let wel op want plaatselijke boeren hebben de Wall al voor een
groot deel gesloopt en omgetoverd in van die handige muurtjes langs hun
weilanden). Voor zover ik weet kosten reourtjes die beginnen in het laag
seizoen (tot eind juni) f 150,- incl. fiets.
Vanaf de Engelse west kust zijn er tal van mogelijkheden om over te steken.

Groeten, Theo

Theo de Gruiter                      t.j.d.degruiter at student.utwente.nl
Booggang 27                          tel.: 074-2433613
7552 JX  HENGELO (Ov.)   of overdag: (053-489)3285