Re: trommelremmen op Challenge Wizard Forens

Paul Meijer wrote:

~knip~
> En dan vraag ik me af, wat die trommelremmen
> dan doen: verschrikkelijk heet worden? Met die zeven-versnellingsnaaf red ik het
> waarschijnlijk wel (ik kan 'm nog upgraden naar 14), maar hoe zit dat met die
> trommelremmen?

Bij flink remmen tijdens een wat langere afdaling zullen de remvoeringen
naar alle waarschijnlijkheid gebraden worden. Kun je niet een paar
(goeie) velgremmen erbij zetten? Of wellicht een ander voorwiel en daar
een schijfrem op (wel een flinke uitgave)

Groeten,

Danny Siepman