Spiegeltje, spiegeltje aan de .....

Een goede morgen ligfietsend Nederland,

Na ongeveer vier maanden wachten heb ik drie weken geleden mijn Street Legal 26-28
op kunnen halen bij de Liggende Hollander in Eindhoven. Alhoewel de winter niet
echt wil vorderen heb ik het tot nu toe nog niet echt superfietsweer gevonden,
's avonds in het donker valt ook een beetje tegen op een nieuwe fiets. Maar goed....

Die keren dat ik nu gefietst heb, heb ik ontdekt dat ik om achter om te kijken twee
dingen kan doen:
1) aan een otrhopeed vragen of ik extra wendbare nekwervels geimplanteerd kan
   krijgen.
2) een spiegeltje kopen.
Ik geef toe de tweede optie lijkt simpeler en goedkoper, maar waar laat ik dat ding.
Voor diegene die de Street Legal 26-28 niet kennen, hij heeft onderstuur en is
o.a. te bewonderen op http://www.ligfiets.net/m5. Om precies te zijn, het is
de derde fiets http://www.ligfiets.net/m5/SL_28_26.jpg.

Is er iemand die ervaring heeft met dit probleem of beter met een van de twee oplossingen?

Gegroet,

Sytze

Name:  Sytze Boonstra                           Lucent Technologies
mailto:boonstra at lucent.com                      Network Systems
Phone: (+31 35 687) 5210                        OSI-Platform group
Room : HZ-HV 104                                Huizen, The Netherlands