Re: Spiegeltje, spiegeltje aan de .....

At 08:40 20/01/98 +0100, Sytze wrote:
>Die keren dat ik nu gefietst heb, heb ik ontdekt dat ik om achter om te
kijken >twee dingen kan doen:
>1) aan een otrhopeed vragen of ik extra wendbare nekwervels geimplanteerd
>kan krijgen.
>2) een spiegeltje kopen.
>Ik geef toe de tweede optie lijkt simpeler en goedkoper, maar waar laat ik
dat ding.
>Voor diegene die de Street Legal 26-28 niet kennen, hij heeft onderstuur en is
>o.a. te bewonderen op http://www.ligfiets.net/m5. Om precies te zijn, het is
>de derde fiets http://www.ligfiets.net/m5/SL_28_26.jpg.

> [...]

Ik weet dat er ook spiegeltjes zin te krijgen die in het uiteinde van het
stuur gemonteerd kunnen worden. Voor een onderstuur zijn dat handige
oplossingen, alleen moet je wel oppasen met opstappen!
Maar gewoon oefenen werkt ook. Probeer maar eens te fietsen met alleen je
achterwerk op het stoeltje, dus gewoon rechtopzittend! Als je dat een beetje
kan is dat volgens mij de handigste manier om te kunnen omkijken.

Groeten, Theo

Theo de Gruiter                      t.j.d.degruiter at student.utwente.nl
Booggang 27                          tel.: 074-2433613
7552 JX  HENGELO (Ov.)   of overdag: (053-489)3285