RE: Spiegeltje, spiegeltje aan de .....

Toni schreef:
>Sytze vroeg:
>Een andere optie is oefenen.

De kunst daarbij is om even recht(er)op te gaan zitten, althans met een
"normale" ligfiets (ergo: geen Flevobike ;-). Achterom kijken gaat dan
stukken makkelijker, omdat je dan je reservenekwervels gebruikt
(je ruggegraat).

>Ik heb (naar een idee van Marcel
>Wijkstra) een dodehoekspiegeltje van klitteband voorzien en dit op een
>zweetbandje geplakt.

Ere wie ere toekomt, maar mijn idee was het niet.

Ik heb op mijn m5 2028 met onderstuur een spiegeltje op het stuur gezet.
Niet zo goed te plaatsen als met bovenstuur, en je fiets wordt er ook iets
breder van, maar het werkt wel. Het desbetreffende spiegeltje is er een
op een (te) dun pootje van zo'n 15cm dat schuin omhoog wijst, zodat ik
precies buitenom mijn linkeronderarm heen kan kijken. Kosten: DM2,99 bij
een Duitse supermarkt op vakantie. Een spiegeltje van Halfords a f6,95
lukt ook wel.

Marcel.

/`|,\  Marcel Wijkstra         marcel at lostcity.nl
\ | /  Lost Boys interactive       +31-20-4203371