Re: Spiegeltje, spiegeltje aan de .....

Cornelissen, Toni writes:
> ...Daarom heb ik nu een 3-eye bril spiegeltje aangeschaft.

Beste Toni, HOE deed je dat?

(1,5 maand terug heb ik dat ook geprobeerd te doen via email-contact
met Jack Greenlaw,
maar die had kennelijk moeite met mijn Visa card en heeft (moet ik
aannemen) zijn pogingen gestaakt.)

Kees Doets

p.s.
1. alternatief: zie laatste HPV-nieuws waarin wordt beschreven hoe
je een tandartsspoegeltje in een brilspiegeltje omtovert.
2. De liggende hollander verkoopt stuurspiegeltjes, maar inderdaad:
met een onderstuur is de afstand groot, en dientengevolge
de kijkhoek gering.