RE: Spiegeltje, spiegeltje aan de .....

> Kees Doets schreef:

> Beste Toni, HOE deed je dat?

Een vriend van mij is op vakantie naar de VSA geweest. Ik heb aan hem
gevraagd zo'n spiegeltje te kopen. Ze liggen daar in iedere fietsen
winkel. Dat heeft hij gedaan.

Bij nader inzien had ik op deze lijst even moeten vragen wie er nog meer
geinteresseerd is in zo'n spiegeltje. Als ik (of een vriend van mij) nog
een keer de grote plas oversteekt zal ik dat doen.

Groetjes Toni

--
Toni Cornelissen       |
Grenco GGS Group       |