Third Eye speiegeltjes

Hallo allemaal,

Zo te zien ben ik precies op tijd.
Ik ben bezig om Third Eye spiegeltjes in huis te krijgen.
Ik heb ze reeds besteld en moet ze allen nog betalen en toegestuurd
krijgen.
Dit zal nog ongeveer 2 weken in beslag nemen.
De prijzen van diverse speigeltjes (5 soorten besteld) liggen rond de
Fl. 30,- tot Fl. 35,- hier komen dan nog wel verzendkosten bij Fl. 5,-
Ik ga er een pagina voor op onze site (
http://www.ligfiets.net/flevobike )maken maar heb hier nog een weekje of
twee voor nodig (te druk met een pagina voor Cycle Vision aan het maken
en andere werkzaamheden).

Zodra ik speigeltjes in huis heb of een pagina klaar heb meld ik dit op
de lijst.

Groeten Andre Vrielink