Ierland

> In de zomer kan je met Scandinavian Seaways van IJmuiden naar
> Kingston-upon-Hull. Als je daar 'dwars over' fietst kan je mooi Hadrian's
> Wall volgen (Let wel op want plaatselijke boeren hebben de Wall al voor een
> groot deel gesloopt en omgetoverd in van die handige muurtjes langs hun
> weilanden). Voor zover ik weet kosten reourtjes die beginnen in het laag
> seizoen (tot eind juni) f 150,- incl. fiets.
> Vanaf de Engelse west kust zijn er tal van mogelijkheden om over te steken.

Lees: Newcastle-upon-Tyne. Naar Hull kan je het hele jaar door,
dagelijks vanuit Europoort.
Een andere mooie mogelijkheid vanuit Newcastle zou de nieuwe
bewegwijzerde "C2C" fietsroute zijn. Volgen tot Alston, dan verder
richting Stranraer door Dumfries & Galloway. In theorie is het ook
mogelijk vanuit Heysham over te steken, evtl. met overstap op het Isle
of Man...

Mark
--
               O                               __o