Re: Spiegeltjes

Een andere oplossing is een spiegeltje (geplakt op een
horlogebandje) om je  hand in plaats van om je pols dragen.
Zo dat je duim niet door het bandje steekt. Dit is vrij van
verschuiven te gebruiken. Neem een vrij vlak spiegeltje. Anders
zijn de auto's erg klein en veel sneller bij je dan je denkt.
Halfords levert een aardig ding van +/- 3 x 5 cm voor dodehoek
buitenspiegels.

Theo van Dam
Universiteit Twente
tel (w) 053-4893036  (p)053-4331802