Re: alleweder banden

----------
> Van: Gerrit Polder <G.Polder at cpro.dlo.nl>
> Aan: nlhpv at ford.il.fontys.nl
> Onderwerp: alleweder banden
> Datum: donderdag 22 januari 1998 11:26
>
> De oorzaak zal dus wel in het traject zitten en daar kan ik me wel iets
bij
> voorstellen
> want ik rijdt over een aantal zeer slechte hobbelige binnenweggetjes.
> Verder heb ik per rit (10 km) zo'n 25 bochten. De rechterband is iets
verder
> afgesleten
> dan de linker, komt dit omdat linker (buiten) bochten langer zijn dan
> [...]

Hoi Gerrit,

Dat met die bochten lijkt me sterk. Als je de zelfde weg heen- en
terugrijdt, heb je de zelfde bochten, maar dan andersom! Ik denk dat het
toch aan de uitlijning ligt, dan. De Alleweder is een zwaar apparaat op
smalle bandjes. Die 8000 km gelden waarschijnlijk voor een 'normale'
ligfiets.

Groetjes,

Matthijs