Re: Spiegeltje, spiegeltje aan de .....

----------
| Van: Theo de Gruiter <t.j.d.degruiter at student.utwente.nl>
| Aan: nlhpv at ford.il.fontys.nl
| Onderwerp: Re: Spiegeltje, spiegeltje aan de .....
| Datum: dinsdag 20 januari 1998 9:15

| kijken >twee dingen kan doen:
| dat ding.

| twee oplossingen?

| Ik weet dat er ook spiegeltjes zin te krijgen die in het uiteinde van het
| stuur gemonteerd kunnen worden. Voor een onderstuur zijn dat handige
| oplossingen, alleen moet je wel oppasen met opstappen!
| Maar gewoon oefenen werkt ook. Probeer maar eens te fietsen met alleen je
> [...]
Die uiteindenspiegeltjes op onderstuur is een eindeloos ge-emmer, niet in de laatste plaats omdat ze volgens mij veel te ver van je oog staan, groothoek of niet. Ik had een Flevo waar ik allerlei Inspector-Gadget-constructies heb geprobeerd, maar inderdaad achteromkijken gaat daar nog het beste: nek achterover en draaien is makkelijker dan zitten en achteromkijken. Ook een omgekeerde vrachtwagen is ereen. Het bovenstuur van m'n nieuwe M5LowRacer is trouwens alleen om die reden al een ongekende luxe - nooit meer achteromkijken.
groeten, arthur
debult at worldonline.nl