TK: Flevo-Trike te koop

De volgende advertentie werd toegevoegd aan de Ligfiets Markt:

Soort: Te koop
Kop:   Flevo-Trike te koop
Van:   Pasqual
Email: pasqual at wirehub.nl
-------------------------
Een hele tijd terug heb ik hier in "Ligfiets Plaza"  een Trike aangeboden. Heb toen heel wat reacties gehad, maar wegens omstandigheden nog met niemand serieus iets afgesproken . Maar nu, 2 maanden later probeer ik 't opnieuw. Dus wie nog interesse heeft.
........laat mij dit dan weten, dan maken we zo snel mogelijk een afspraak !
Specificaties: Flevo Trike (driewieler), zelfbouw, 7 versnellingen, 1 rem (hydraulisch, voor),  2.8 jaar oud, zonder bak, bordeaux rood.
Prima fietsie, maar moet wel een kleine beurt krijgen.
Vaste prijs Fl. 600,-
Amsterdam

--
 Ligfiets Markt, http://www.ligfiets.net/markt/