overzicht ligfietsen

>Zo'n ervaring database lijkt me beter dan een 'officiele' homepage waar
>commentaar op staat wat er dan veel echter uitziet dan als je het eerlijk
>presenteert als mening (No offence: bv. Marcel's opmerking dat hij het
>Hurri-klapstuur niet zo bi vind, (terwijl anderen lyrisch zijn over dat
>fietsje), dat vind ik typisch iets voor zo'n ervaringen van fietser pagina,
>en niet zo zeer voor een 'overzichtspagina')

Je zou bij de presentatie van een fiets persoonlijke ervaringen op naam
kunnen voegen.
Je krijgt dan objectieve beschrijving zoals hoog of laag stuur en dan
een
lijstje met ervaringen.
Vergelijk de opzet van de consumentengids. Hier is ook vaak een tabel
met kenmerken en dan een tabel met testresultaten.
In het ligfiets overzicht heb je natuurlijk te maken met nogal
subjectieve
beoordelingen, in ieder geval verschillende "meetmethoden"
Als de ervaringen (leest testresultaten) op naam staan is duidelijk dat
de
eindredacteur niet aan te vallen is op de juistheid van de informatie.

ir. Theo. van Dam,
Centrum voor Schone Technologie en Milieubeleid
Universiteit Twente
pb 217       7500 AE  ENSCHEDE
tel 053-4893203   fax 053-4894850
WEB-site CSTM: http://www.utwente.nl/cstm/