Re: Bukfiets

>Ha die Ludger,
>
>Waarom zou je het verschil tussen bukken in liggen niet uitdrukken in de
>geest van onze tijd?! Zelf gebruik ik altijd 'analoge' en 'digitale' fiets.
>Dan laat je beide in hun waarde en ben je toch duidelijk.
>
>Groetjes Theo

Mag ik hier even niets van snappen? Hoe wil jij de genialiteit van het
mechanische concept fiets in **die** woorden vangen?

...ben je toch duidelijk... ?????? Ik kan hier niet eens echt zeker uit
lezen welke fiets jij nu hoe noemt.

Groetjes
Ludger

Ik fiets wel vaak bijna binair, ook op mijn rechtopfietsen: ik rijd hard of
ik rem hard ;-)

Ludger Offerhaus, Berlijn