Re: Vliegjes, vliegjes, honderden vliegjes in je ogen

On  7 Oct 97 at 10:58, Alte de Boer wrote:

Hoi Alte,

> Wat een drama! Gelukkig hield ik mijn mond de hele rit dicht,
> anders had ik thuis niet meer hoeven te eten. Ben ik nou de enige
> die hier last van heeft? Ik wil best geloven dat tijd en locatie
> ongunstig waren (resp. 18:30 tot 19:15 en de Noordoostpolder), maar
> ik lijk toch minstens tien keer zo vaak een of ander insect in mijn
> ogen te krijgen dan andere mensen waarmee ik gefietst heb,
> onafhankelijk van het type fiets dat bereden wordt.

Je bent niet de enige hoor! Ik vertrok gisteren om 17:30 en had
eerst in de bebouwde kom nergens last van, totdat ik 'de boer'
opschoot met mijn Bike. Nu heb je in die contrijen met koeien
normaal gesproken toch al meer last van vliegen, maar deze keer was
het echt erg. Nu adem ik toch al (vanwege een verstopt neusje) door
mijn mond, dus ik had inderdaad al gegeten toen ik thuis kwam.

> Graag hoor ik effectieve remedies...

Wat dacht je van een reuze vliegenmepper op je fiets monteren ;-).

Groeten,
--
 Wilbert Scheer,               --  0
 ligfiets at geomatrix.net,          --\__/\-o   [Flevobike