Vliegjes

Een goede remedie is een speciale fietsbril die ook aan de zijkanten een goede bescherming geeft. Te koop bij de fietsenmaker voor +/- f 50,-. Een goedkoper en minder modieus model heb ik bij een winkel gekocht waar
ze onderdelen verkochten ook voor de fiets.
Ik ken het probleem, ik heb kontaktlenzen en al dat stof.....
met vliegen(de) groeten
Ferdinand van Nispen