Re: Bukfiets

Verwarring alom: de Roulandt is voor mij een zitfiets en de Hurri is zeker
een ligfiets. De rechtopfiets is nog rechtopper dan wat ik zitfiets noem.

Kan degene die die snelheden zo mooi definieerde (Niels? Marcel? **?) dat
AJB ook even voor de fietssoortterminologie doen, dan zijn we ook van die
verwarring af.

Groetjes
Ludger

Ludger Offerhaus, Berlijn