Re: Vliegjes, vliegjes, honderden vliegjes in je ogen

Hoi Ludger,

> Wat dacht je van een bril? Er bestaan ook modellen met ruitenwissers ;-)

Nou ben ik gezegend met een bruikbare hoeveelheid gezichtsvermogen zonder
dat ik daar allerlei gebogen glaasjes voor nodig heb. Dientengevolge vind
ik het vervelend om die glaasjes op de neus en achter de oren te hebben.
Toegegeven, aanmerkelijk minder vervelend dan om mijn ogen beschikbaar te
stellen als tehuis voor dakloze insecten. Toch maar doen dus. Een ander
nadeel van mijn huidige zonnebril (bekende pilotenmodel van meneer ReeBen)
is dat het bij fietssnelheden achter de brilleglaasjes heel raar waait en
dat de ogen pijn gaan doen. Wat een drama, die kijkers van mij. Ik neem aan
dat ik daar met zo'n fietsersbril geen last van zal hebben. Bestaan die er
echter ook in andere kleuren dan
paars-fancy-rood-wild-oranje-glimmend-blauw, zodat ik er niet uit hoef te
zien alsof ik net van een houseparty kom?

Groeten,
Alte

ir.  A.I. de Boer                    National Aerospace Laboratory NLR
Research engineer                               Electronics department
                              Electronics and instrumentation division
phone: +31 527 248316   PO box 153, 8300 AD Emmeloord, The Netherlands
fax  : +31 527 248210                                http://www.nlr.nl