Re: 200 W / snelheid

A. Vrielink wrote:

> De ligfietsmetingen die een aantal maanden geleden in fiets zijn
> gepubliseerd kloppen wel behoorlijk (op een 50/50 ongeveer 39 met 250
> Watt)

Weet je nog welke aflevering dat was? Dan zal ik eens kijken of ze hem in
de bieb hebben.

ir.  A.I. de Boer                    National Aerospace Laboratory NLR
Research engineer                               Electronics department
                              Electronics and instrumentation division
phone: +31 527 248316   PO box 153, 8300 AD Emmeloord, The Netherlands
fax  : +31 527 248210                                http://www.nlr.nl