Re: Vliegjes, vliegjes, honderden vliegjes in je ogen

Ha Alte

Op  7 Oct 97, 10:58 uur, schreef Alte de Boer over Vliegjes,
vliegjes, honderden vlieg:

> Wat een drama! Gelukkig hield ik mijn mond de hele rit dicht, anders
> had ik thuis niet meer hoeven te eten. Ben ik nou de enige die hier
> last van heeft?

Nee, zeker niet. De remedie is erg simpel. Een bril. Ik heb twee
fietsbrillen. Een zonnebril (een peperdure Fila) en een heldere bril
(een spotgoedkoop taiwai geval) voor 's avonds enzo. Het zijn van die
speciale wielrenbrillen die je ogen ook aan de zijkant afschermen. Ik
heb namelijk niet alleen last van vliegen, maar ook van traanogen
door de wind. En met een gewone zonnebril krijg je 'tocht' achter de
glazen, waardoor het tranen nog erger wordt. Maar met die
fietsbrillen heb ik daar nauwelijks last van, hoewel ze graag beslaan
als je voor een stoplicht moet wachten :-)

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl
Home: http://www.worldonline.nl/~sweel/