Re: zephyr frame

At 20:55 6-10-97 +0100, you wrote:
>Hallo liggende fietsers,
>

>Is er iemand die ervaring heeft met het zephyr frame en deze in de groep
>wil gooien?
>
>Peter -die zelf wil bouwen, maar nog niet weet welke kant hij uit wil-
>D'hooghe

Hoi,

Ik heb een maand of twee geleden zo'n frame aangeschaft en ben zoetjes aan
dat gaan opbouwen. Leuk werk en het frame werd zeer netjes afgeleverd.
Inmiddels ben ik zover dat hij ook fietst en ik moet zeggen tot volle
tevredenheid. Je kunt de bouwer ervan altijd bellen ( wat ik ook gedaan heb)
om zivol advies te vragen als je zelf niet direct een goede oplossing weet.
De prijs is erg goed vindt ik en de benodigde onderdelen kun je prima
bestellen bij o.a. flevo-bike en de plaatselijke fietsenhandel.
Als je net als mij wilt beginnen in ligfietsland voor een leuk bedrag,
gewoon omdat het leuk is om te bouwen en te fietsen is dit zeker een
aanrader wat mij betreft.

Maurice van den Nieuwenhuijzen
Dongen (Nbr.)