Re: [Fwd: waterfiets]

bart <warp4ever at cyberdude.com> wrote:

>Hallo medeliggers,
>ik kreeg onderstaand bericht in mijn mail, maar ik kan er weinig
>mee. Is er iemand hier op de lijst die iets weet?
>grtx, Bart Dirkson

In de Volkskrant van afgelopen zaterdag stond een artikel over de Sea
Cycle, een zeewaardige trap-catamaran. Een of andere Amerikaan
schijnt met deze fiets van Seattle naar Juneau, Alaska (1800 km!) te
zijn gevaren. Een rondje IJsselmeer moet dan geen problemen
opleveren :-). Het reisbureau Eigen-Wijze in Enschede gaat deze
opgevoerde waterfietsen verhuren voor fietsvakanties door het Groene
Hart. Of misschien valt er met de importeur iets qua sponsoring te
regelen?

Tel. Eigen Wijze: 053-4303435
Tel. Aquafun Sportscyles Wormerveer (importeur): 075-6401334

Als je wil, kan ik 't artikel wel kopiŽren en opsturen.

Groeten,
Eric

-
Eric van den Akker