Re: Vliegjes, vliegjes, honderden vliegjes in je ogen

Alte de Boer schreef:

> Nou ben ik gezegend met een bruikbare hoeveelheid gezichtsvermogen zonder
> dat ik daar allerlei gebogen glaasjes voor nodig heb. Dientengevolge vind
> ik het vervelend om die glaasjes op de neus en achter de oren te hebben.
> Toegegeven, aanmerkelijk minder vervelend dan om mijn ogen beschikbaar te
> stellen als tehuis voor dakloze insecten. Toch maar doen dus. Een ander
> nadeel van mijn huidige zonnebril (bekende pilotenmodel van meneer ReeBen)
> is dat het bij fietssnelheden achter de brilleglaasjes heel raar waait en
> [...]

Ja, op een ligfiets heb je meer last van vliegjes,
want je kunt je gezivht niet omlaag houden.

Probeer eens een chloor-brilletje anex zwem-brilletje.
Voor echte ver-gezichten, kun je ook een duikbril nemen ;-)

mvg,	Koos
--
    ir. J. Cazander

--  Philips Research Laboratories, ED&T Services
--  Prof. Holstlaan 4 (WAY3.85)
--  5656 AA Eindhoven, The Netherlands
--  Phone: +31 40 27 44 131,     Fax  : +31 40 27 44 626
--  Email: cazander at natlab.research.philips.com