Re: Vliegjes, vliegjes, honderden vliegjes in je ogen

>Hoi Ludger,

>Nou ben ik gezegend met een bruikbare hoeveelheid gezichtsvermogen zonder
>dat ik daar allerlei gebogen glaasjes voor nodig heb. Dientengevolge vind
>ik het vervelend om die glaasjes op de neus en achter de oren te hebben.

oefenen, voor als je later een leesbril krijgt?! ;-)

Bestaan die er
>echter ook in andere kleuren dan
>paars-fancy-rood-wild-oranje-glimmend-blauw, zodat ik er niet uit hoef te
>zien alsof ik net van een houseparty kom?

Als je goed zoekt, misschien. Maar als de glazen maar donker genoeg zijn
kan niemand je diep in de ogen kijken en net als met de balkjes voor
verdachtenogen in de krant herkent dan niemand je meer, dus dan maakt de
rest van het monstermontuur toch niets uit....

Groetjes
Ludger

Ludger Offerhaus, Berlijn