waterfiets

"Eric van den Akker" <h.j.m.vdnakker at kub.nl> schreef:
>In de Volkskrant van afgelopen zaterdag stond een artikel over de Sea
>Cycle, een zeewaardige trap-catamaran. Een of andere Amerikaan
>schijnt met deze fiets van Seattle naar Juneau, Alaska (1800 km!) te
>zijn gevaren.

Da's inderdaad een heel mooi traject om te (water)fietsen.
Vooral de inside passage van Prince Rupert naar Juneau is fantastisch.
Voor mensen die geen trap catamaran bezitten: er vaart ook een veerboot.
Een doorgaande kustroute om langs te (lig)fietsen is er helaas niet.

Het is wat diep verborgen op mijn homepage, maar wie wat plaatjes
van mijn fietsvakantie in die regionen wil zien kan kijken op
http://www.hacom.nl/~moh/table3a.html
en een uitgebreider verslag van de inside passage lezen op
http://www.hacom.nl/~moh/trip96f.htm

Groeten, Minko