Re: ketting breuk

Schreef Blue Glide man Patrick (?)

gekraak was m'n ketting gebroken, gelukkig was er een fietsenmaker in de buurt.

3 kettingen aan elkaar geklonken, geeft drie keer meer kans op ketting breuken?
Ik ben ze in ieder geval ook al een paar keer tegengekomen, en stop nu maar een
kettingpons bij m'n onderweg gereedschap.
Zorgvuldig kettingen in elkaar zetten moet de echte remedie zijn, maar ik
vertrouw mezelf hier niet meer zo mee.

Groet, Gijs -af en toe met vette handen langs de weg te vinden- Baron