Re: ketting breuk

Ha Ferdinand

Op  8 Oct 97, 9:05 uur, schreef Ferdinand over ketting breuk:

> zag wel dat er een schakeltje kapot was. Wie heeft er meer ervaring
> met gebroken kettingen, komen ze vaker voor dan bij een gewone

Ik heb nog nooit een gebroken ketting gehad en ik heb toch aardig wat
kilometers gefietst (op bukfietsen). Maar de kettingpons zit wel in
mijn tasje met reparatiespullen, dus als ie breekt, is hij in 5
minuten weer gerepareert; je krijgt er alleen wel ontzettend smerige
handen van. Vandaar dat een paar huishoudhandschoenen eigenlijk ook
in het gereedschaptasje thuishoren....

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl