Re: Hoeveel km kun je op 1 dag afleggen?

Hallo!

Rondje Ijsselmeer vanuit Zeist zonder Flevo en NO-polders, dus 'oud land',
zomer 1996: in mijn eentje op de Hurri (niet toevallig bij NE-wind)
350,16km op de teller, 15h rijtijd (otomatische startstop-fietsteller, maar
wel klokje rond voorbij de 9:59:59h), 17h onderweg en ruim een dag ziek
erna. Verder vooral moe, niet bukfietsstijf. Na 300km traantjes in mijn
ogen, ik was een beetje moe of zo, maar bananen doen wonderen.

Meer had gekund, maar als je na zo'n afstand thuis terugkomt ga je niet nog
even een blokje om. Ik niet in elk geval.

Succes met alle grote plannen!
Ludger

Recreatief noemtiedat. Gekken**werk** zul je bedoelen.

PS 1024,39km was toch het record (Axel Fehlau *in* een M5)?!

 Ik ben benieuwd hoeveel km jullie (recreatief)
>maximaal op 1 dag gefietst hebben en hoe lang jullie daarover deden.
>
>De groeten,
>
>Rob Reijers

Ludger Offerhaus, Berlijn