Re: ketting breuk

> Maar de kettingpons zit wel
> in mijn tasje met reparatiespullen, dus als ie breekt, is hij in 5
> minuten weer gerepareert; je krijgt er alleen wel ontzettend smerige
> handen van.

Ik heb nauwelijks smerige handen van mijn ketting en het lijkt me
binnenkort tijd te worden voor mijn aangekondigde verslag over 'White
Lightning' als een alternative kettingsmeermiddel. Ik ben het niet
vergeten, maar eerst moet ik aanstaande weekeinde even verhuizen, dus
het zal toch nog een beetje duren...

Groetjes,
Mark.