RE: Hoeveel km kun je op 1 dag afleggen?

Reijers Rob[SMTP:Rob.Reijers at arnhem.akzonobel.nl] schreef:
> ondersteuning onderweg. Ik ben benieuwd hoeveel km jullie (recreatief)
>
> maximaal op 1 dag gefietst hebben en hoe lang jullie daarover deden.

Mij record staat op 200 km (Rijen-Huibergen-Antwerpen-Turnout-Rijen via
LF routes). Mooie route moeten we als het weer goed weer wordt
gezamelijk eens fietsen.

Ik heb hier ruim tien uur over gedaan. Hierbij moet ik wel opmerken dat
ik pas om half twaalf vertrokken ben. Het is dus eigenlijk een halve dag
afstand.

> ik vorige week op een dag 305 km gereden heb op mijn Amigo ligfiets.
> Dit

Welke route heb jij gefietst?

--
Toni Cornelissen       |