Re: Hoeveel km kun je op 1 dag afleggen?

. Ik ben benieuwd hoeveel km jullie (recreatief)
> maximaal op 1 dag gefietst hebben en hoe lang jullie daarover deden.
>
> Rob Reijers

Tot nu toe heb ik de volgendeafstanden afgelegd op mijn Sinner met
een BOB erachter.

's Ochtends om 8:30 vertrokken uit Breda en 's avonds om 19:00
aankomst in Oostende.
iets meer dan 200 km afgelegd met 9 uur op de teller. Terwijl de dag
ervoor 186 kilometer is afgelegd in 8 uur en 25 minuten.

Het lijkt mij wel een uitdaging om Parijs Amsterdam te rijden.

John Bakker