Re: Schietsen

Ha Danny

Op  8 Oct 97, 19:55 uur, schreef Danny Siepman over Schietsen:

> Wie o wie heeft ideeen voor een beter wendbaar systeem? Ik weet al
> dat het gebruik van kunstschaatsijzer een betere grip geeft, zodat
> ik in ieder geval toch nog een beetje de bochten door weet te komen

Volgens mij moet je een veel breder ijzer nemen? Zo'n smal ding als
een noor of kunstschaats ploegt door het ijs. En met 1 ijzer aan de
naaf kan je in ieder geval weer de bocht om, lijkt me. Je zou
misschien eens bij een ijszeiler moeten kijken. Die moderne
supersnelle 'bootjes' hebben het probleem van ijzers en sturen al
opgelost...

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl