Schietsen

Beste mailinglisters,

Het mag dan nog geen winter zijn, maar ik zit toch al een beetje na te denken over
een opvolger van de de schiets waarmee ik vorig jaar een toertocht over natuurijs
maakte. Toen heb ik het voorwieltje van mijn toenmalige lage racer vervangen door twee
schaatsijzers (noren), welke onbeweeglijk ten opzichte van elkaar waren georienteerd en
zo'n 45 cm uiteen stonden.

Wie o wie heeft ideeen voor een beter wendbaar systeem? Ik weet al dat het gebruik van
kunstschaatsijzer een betere grip geeft, zodat ik in ieder geval toch nog een beetje de
bochten door weet te komen (ik heb een paar van die ijzertjes voor maar liefst 1 gulden
op de kop getikt op een plaatselijke rommelmarkt). Maar eigenlijk lijkt me een besturing
a la Windcheetah en andere driewielers ook wenselijk. Tot nu toe zette ik gewoon een
star geheel in mijn voorvork. (zie ook mijn homepage:

http://home.pi.net/~dsiepman/home.html

Suggesties uiterst welkom.

Danny ~die bijna zijn ligvouwfiets af heeft~ Siepman.