Re: ketting breuk

Ha Siem!

Als ik het oude pennetje pak, dan is het gat net te groot, want het
pennetje pastte erin en is er weer uit geduwd en daarbij is het gat ietsjes
groter geworden (respectievelijk pennetje kleiner, vul zelf aan). Ik moet
juist een pennetje pakken waarvan de klemmende delen heel precies passen
(beter nog: pennetje eigenlijk net te groot voor gat) en dat doet zo'n
nieuw pennetje nou juist. Ik open een ketting dus ook steeds op een andere
plaats, om niet een gaatje uit te laten lubberen.

Groeten
Ludger

KNIP
KNIP