Re: Bukfiets

> Ha Marcel

> Laat ik er ook eens wat van zeggen :-) Het zoontje van Freek de Jonge
> zei eens: er zijn twee soorten vogels. Levende en dooie. Fietsen kan
> je ook op die manier indelen. Gewone fietsen en ongewone fietsen.

Ja zo lust ik er nog wel eentje.
Als je dan de goede vergelijking wilt maken, praat dan over
hele en kapotte fietsen, ofwel rijdende en niet-rijdende fietsen.

Overigens, wanneer is een fiets gewoon. En misschien is een ligfiets over
100 jaar wel de gewoonste fiets ter wereld (als het aan de UCI ligt niet).

--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven