RE: Stalling

> Ludger Offerhaus[SMTP:ljo at gfz-potsdam.de] schreef:
> Twee jaar geleden parkeerde dhr.TvS te U zijn (toen nog)
> flevobikeligfietsdinggeval als brommer, dus in dat deel van de
> stalling

Toen ik mijn flevobikeligfietsdinggeval onder Amsterdam Amstel parkeerde
lukte het mij niet altijd om dat bij de fietsenstalling te zetten.
Doordat het stuur zo laag was waren er eigenlijk maar 8 plaatsen waar ik
hem kwijt kon.

> waar geen rekken stonden. Of het ook meer kostte weet ik niet meer,
> maar
> dat zou best kunnen.

Ik kreeg toen het advies mijn fiets bij de motoren neer te zetten. Dit
koste mij niets extra. Ik zette mijn fiets liever bij de fietsen omdat
mijn kabelslot te kort was om om de betonnen pilaar te krijgen. Aan de
fietsenrekken kon ik mijn fiets wel vastbinden.

Toni "TC te R" Cornelissen

--
Toni Cornelissen       |
Grenco GGS Group       |