Re: Stalling

Hallo!

Twee jaar geleden parkeerde dhr.TvS te U zijn (toen nog)
flevobikeligfietsdinggeval als brommer, dus in dat deel van de stalling
waar geen rekken stonden. Of het ook meer kostte weet ik niet meer, maar
dat zou best kunnen.
Ik was paranoide genoeg om mijn ligfiets so wie so niet in zo'n stalling te
zetten, maar thuis te laten en of mijn ouwe roestige stadsfiets (met
groooot zwaaaar slot) of de bus te pakken.

LO

>iets meer dan een halve meter breed. Zijn er meer mensen met
>stallingsproblemen, of past het allemaal nog net?

Ludger Offerhaus, Berlijn