RE: Kleur (Was Kettingsbreuk)

          Marcel schreef:
          >Was jij degene destijds op het Buiksloterwegveer?            >Heb je
          die kleur echt zelf uitgekozen?

          Dat was ik, inderdaad. Overigens schreef ik onderaan al:
          Bjinse, die zandbruin mooier vindt dan 6 weken levertijd, Veenstra

          Daarmee doelde ik dus op het feit dat er bij Optima destijds slechts 2
          frames op voorraad waren: Ivoorwit (Soort fiets is wit geweest, maar
          enkele jaren niet gewassen) en Zandbruin.
          Omdat wij destijds (mijn vriendin op een Rode Sinner, ook regelmatig op
          het pontje te vinden, en ik) enkele weken later op vakantie naar
          Denemarken wilden, besloot ik toen maar voor Zandbruin te gaan.
          Zelf vindt ik het helemaal niet zo'n fantastische kleur, maar heel veel
          anderen vinden het juist een heel mooie combinatie, Zandbruin met Zwart.

          Bjinse, die zijn fiets misschien wel ooit overspuit, Veenstra