Re: Bukfiets

Ben ik nou al te ver ingeduitst, of snappen Hollanders dit ook niet? Of
heeft deze slimme man het over bovenlichaam als grote wijzer, benen als
kleine?!!!!! Dat klopt niet helemaal, want dan is een ATB 10 voor 7 en een
Graeme Obree-dinggeval kwart voor zes... En rijden we vlnr of vrnl?

Overigens moet ik de eerste Nederlander (en de eerste Belg) nog vinden, die
snapt dat ik het over zijn fiets heb als ik over ruitkaders begin.

HI
LO

Ludger Offerhaus, Berlijn