ketting breuk

Het blijkt dat de bij de Blue Glide geleverde kettingen van mindere kwaliteit zijn. Dit na een mailtje van Speedliner. Na mijn breuken waren er ook 3 plaatjes al gebroken. Nu zit er een nieuwe Shimano ketting onder en deze loopt veel soepeler (en gaat sne
ller).
Kan iemand mij een lijstje sturen van de adressen van ligfietsfabriekanten die zgn "budget" ligfietsen maken en verkopen. Mijn dank
ferdinand, met een nieuwe ketting, van Nispen