Ligfiets Markt vernieuwd + oproep

Beste mensen,

Zoals jullie gemerkt zullen hebben, heb ik nog wat gesleuteld aan de
Ligfiets Markt. Mijn inziens een hele verbetering: zodra er een
advertentie wordt geplaatst, wordt die automatisch ook op de lijst
gepost. Ik heb ervoor gekozen om de afzender direct in het FROM: veld
te plaatsen, zodat geinteresseerden direct kunnen replyen. Je herkent
de advertenties aan het TK: of TKG: (of Anders:) in het subject.
In de praktijk betekent dat een advertentie nu direct bij ongeveer
200 potentiele belangstellenden terecht komt. En natuurlijk de
surfers niet te vergeten.

Aangezien een aantal leden van de lijst zich ook voor mijn eigen
rondzendlijst hadden aangemeld, heb ik de namen naast elkaar gelegd
en gecontroleerd. Dubbele adressen heb ik uit mijn eigen lijst
verwijderd om te voorkomen dat je twee keer een update melding
krijgt. Een enkel adres kan er doorheen zijn geslipt (bijvoorbeeld
die van de nlhpv-digest). Mocht je _een_ van hen zijn, dan kun je
dat even aan mij melden, waarna ik je er uit haal. Je kunt het
natuurlijk ook zelf even doen via de sterk vernieuwde Ligfiets Markt
(http://geomatrix.net/ligfiets/markt/).

Ik hoop met deze vernieuwing vraag en aanbod nog dichter bij elkaar
te hebben gebracht.

Veel plezier!
--
 Wilbert Scheer,               --  0