Re: Bukfiets

Marcel Wijkstra schreef daarop:

> [...]
voor ons liggers dan weer niet zo'n gunstige kwalificatie. Ligfiets = unsafe?

Nee, de Ordinaries waren less safe. Daarmee kon je nogal gemeen voorover
vallen, als je remmen moest. Misschien moeten we de ligfiets maar gaan verkopen
als "New Safety", of "Super Safety". Met een ligfiets val je nog minder snel
voorover, dus zo'n naam lijkt me wel gerechtigd. New Safety lijkt me ook wel
goed in de Engelse traditie !en! tijdsgeest passen, onder het motto New Labour,
New Brittain, New safety.
Alleen is Safety een beetje een vergeten term.

Gijs -ouwerwets als altijd- Baron